ثبت شرکت و ثبت برند و علامت تجاری هانا ثبت

وبلاگ ثبت برند و ثبت شرکت هانا ثبت

ثبت شرکت و ثبت برند و علامت تجاری هانا ثبت

وبلاگ ثبت برند و ثبت شرکت هانا ثبت

وبلاگ رسمی هانا ثبت
هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

سنندج پایتخت فرهنگی کُردهای ایران به حساب می‌آید و دومین شهر بزرگ کردنشین پس از کرمانشاه است. این استان آب و هوایی کوهستانی دارد که پتانسیل‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی و گردشگری را دارا است. برای ایجاد کسب و کار تجاری در سنندج به ثبت شرکت در سنندج یا ثبت شرکت در کردستان نیاز است. این شرکت‌ها طبق ماده ۲۰ قانون تجارت به ۷ دسته شرکت‌های سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تقسیم می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم نحوه ثبت شرکت در سنندج و استان کردستان را شرح دهیم. در ابتدا در مورد سنندج و ویژگی‌های آن توضیح دادیم و در ادامه ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در استان کردستان را شرح می‌دهیم.

مفاد ثبت شرکت در سنندج

برای ثبت شرکت در سنندج و دیگر شهرهای ایران باید از مجموعه قوانینی که قانون‌گذار تعیین کرده پیروی نمود. به طور مثال حداقل سن برای ثبت شرکت ۱۸ سال است. در این‌جا طبق قوانین ثبت شرکت تعداد شرکا لازم برای هر نوع را یادآوری می‌کنیم:
شرکت‌هایی که حداقل ۲ نفر شریک یا سهامدار نیاز دارد عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی و شرکت مختلط سهامی
شرکت‌هایی به حداقل ۳ شریک نیاز دارند عبارتند از: شرکت مختلط سهامی و شرکت سهامی خاص
شرکت‌های سهامی عام حداقل به ۵ شریک احتیاج دارد
شرکت تعاونی تولید و مصرف به ۷ شریک نیاز دارد

مدارک لازم برای ثبت شرکت در سنندج

پس از انتخاب نوع شرکت و تعیین شرکای شرکت، لازم است که مدارکی را برای تاسیس شرکت تهیه کنید و آن‌ها را در پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بارگذاری کرده و اصل مدارک را در مرحله بعد به این اداره ارسال نمایید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و مراحل ثبت شرکت در سنندج و استان کردستان عبارتند از:
دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده
دو نسخه شرکت‌نامه کامل
دو نسخه اساسنامه کامل شرکت
در صورت نیاز به مجوز، مجوزهای فعالیت از مراجع ذی‌ربط
تصاویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکا، مدیران و هیئت نظارت
اصل گواهی عدم سوءپیشینه اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل
دو نسخه صورت‌جلسه مجمع عمومی مؤسسین
در صورت ثبت توسط وکیل، اصل وکالت‌نامه وکیل دادگستری
ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سنندج

شرکت با مسئولیت محدود از شرکت‌هایی است که در قانون تجارت می‌توان اقدام به تشکیل آن نمود و ثبت آن از ثبت دیگر انواع شرکت ساده‌تر است و از این رو رایج‌ترین نوع تشکیل شرکت است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سنندج کافی است به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به آدرس http://sherkat.ssaa.ir رفته و فرم‌ها و اطلاعات لازم را که در مطلب ثبت شرکت توضیح داده شده به دقت وارد می‌نمایید. پس از تکمیل فرم‌ها و اطلاعاتی مانند نام شرکت و تعیین افراد دارای امضا امور اداری ثبت شرکت آغاز می‌شود.
ثبت شرکت سهامی خاص در سنندج
شرکت سهامی خاص از شرکت‌هایی است که سرمایه آن طبق قانون به سهم تقسیم می‌شود و شرکا به اندازه مبلغ اسمی سهام خود در این نوع شرکت مسئولیت دارند. همان‌طور که گفته شد برای تشکیل شرکت سهامی خاص شما به ۵ نفر نیاز دارید. ۳ نفر سهام‌دار شرکت و دو نفر به عنوان بازرس‌های اصلی و علی‌البدل. همچنین در این نوع شرکت در حین تأسیس باید حساب بانکی با نام شرکت به‌وجود آید که حداقل ۳۵ درصد سرمایه ذکر شده در آن باشد و تا پایان فرآیند ثبت شرکت سهامی خاص بلوکه می‌شود.

هزینه ثبت شرکت در سنندج

با توجه به ارسال مدارک و امکان نقص یا رد پرونده زمان ثبت شرکت در سنندج متفاوت است. هانا ثبت با در اختیار داشتن کارشناسان باتجربه در زمینه ثبت شرکت در کردستان می‌توانند به شما کمک کنند که در کمترین زمان ممکن شرکت خود را ثبت نمایید. همچنین هزینه‌های ثبت شرکت در سنندج با توجه به نوع فعالیت، تعداد اعضا و نوع شرکت متفاوت است. هزینه‌هایی مانند حق‌ الثبت، حق الدرج، درج آگهی در روزنامه کثیر الانتشار و روزنامه رسمی کشور شامل هزینه‌های ثبت شرکت در سنندج است.

اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در سنندج

اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در تمام ایران دفاتری دارند که برای پیگیری و رسیدگی به تقاضاهای ثبت شرکت و مؤسسات دایر شده‌اند. آدرس این اداره در استان کردستان: سنندج- انتهای بلوار جانبازان- اداره کل ثبت اسناد و املاک کردستان- واحد ثبت شرکت‌ها است.
شماره تلفن: ۹۱۰۰۳۴۳۶۱-۰۸۷
کد پستی: ۶۶۶۱۶۸۳۴۴۵۵
  • ۹۸/۰۱/۰۱
  • علی عبای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی